Tuesday, April 19, 2011

saya rindu awak!!!

bermula satu pertemuan
terjalin sebuah ikatan
tercipta seribu kenangan
kini hadirnya perpisahan
menguji keutuhan dan kesetian dlm perhubungan
namun sebuah perhubungan
yg sejati pasti akn membawa kerinduan yg abadi...




slps kita terpaksa berpisah krana tuntutan hidup baru ku tahu hdupmu bgitu bermakna buat diriku dan bru ku trasa merindui drimu yg teramat sgt...kini slama 3 minggu tiada lg insan yg teristimewa yg akan mndgr msalh diriku..aku berharap dirimu brda dlm keadaan sihat dan sntiasa dlm rahmatNYA...ak juga berhrp kamu xkn melupakn diriku walau dmana kau brada dan sentiasa mngingati diriku walau sesaat...


KINI AKU SEDAR BAHAWA AKU BENAR2 MENYINTAI DAN MENYAYANGI DIRIMU

x sabar tggu kepulangan mu syg....
aku sayang kamu....

No comments:

Post a Comment